8 dagar kvar

Idag har jag ätit en massa massa glass, dock inte ben&jerrys som vanligt. Idag har jag skrivit min packlista, och som jag lovade Jennifer så ska jag lägga ut den här. Imorgon är det bara en vecka kvar. Riktigt taggad. Har dock inte kommit någon vart på min "to do" lista.

Jag har äntligen fått mina flygtider för inrikesflyg. Tyvärr ska jag inte samåka med någon från New York, så det blir lite nervöst. Jag kommer troligen fram till min familj klockan halv 12 på förmiddagen, vilket känns riktigt bra. Först åker jag från NY till Phoenix, Arizona, och därifrån till San Diego till min familj.

Borde man börja packa och städa och rensa rummet nu? Längtar längtar!

Här är packlistan:

Alla mina underkläder
Strumpor
Pyjamas
Jeans
Leggingsjeans
Favorit tröjor, toppar, tshirts, inne-jackor
Kamera + laddare + sladd
Dator + laddare
Ipod + laddare + sladd
Presenter till värdfamiljen
Smink
Tandborste
Bikini
Handduk (?)
Skor
Träningskläder + träningsskor
Plattång
Glasögon
Linser
Pass m.m.
Smycken + klocka
Favorit - nagellacken
Klänningar
Tamponger och bindor
Jeanskjol
Jeansshorts
Godis
Skype-hörlurar + webbkamera
Parfym
Rakhyvel
Tofsar + hårspännen
Hårborste
Pincett
Nagelfil
Allas nummer och de viktigastes adresser
Farmors och mormors adress
Mjukiskläder
Solblondspray

Har jag glömt något?

Pass, alla viktiga papper, svenskt godis, - tack vicis!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

jaa, det vore kul att ha lite kontakt innan vi åker :) Fattar knapt att om en vecka kommer jag ligga här i sängen supernervös och knapt kunna somna!! herre gud, herre gud, HERRE GUUUUD!! haha :) På fejjan är det bara att söka på "Hedvig Waller" (finns bara en) annars [email protected] :)

2009-08-10 @ 23:22:46
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Postat av: Lydia

Jag har inte heller kommit nånvart med min "att göra lista", skönt att man inte är ensam :P

sv: Ååh va härligt med Californien! :D Är du nöjd med värdfamiljen och så då? Det känns fortfarande overkligt att jag ska åka men känner mig grymt taggad. Sj? Men då länkar jag dig :) Japp jag har facebook, Lydia Robertsson heter jag :)

2009-08-10 @ 23:39:02
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Victoria

alla viktiga papper och pass och sånt!:) svenskt godis!!!!

2009-08-10 @ 23:42:25
URL: http://victoriausa.blogg.se/
Postat av: Lydia

Okej va skönt! Kul med syskon i ens egen ålder typ! ;D Går systern i samma skola som du? Min verkar också jättegullig! Jag kommer ha en värdsyster som är 10 och en värdbror som är 13, sen mamma, pappa, och en hund, en ödla och en sköldpadda haha ;) Juste, till din packlista, godis godis godis! Jag tror att min väska kommer bestå mestadelen av godis hehe :P

2009-08-11 @ 00:08:31
URL: http://lydiar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Gaaaalet bra att du lägger upp det här linn! Jag har problem med vad jag ska ta med mig och inte. Men behöver man verkligen ta med sig tamponger? haha, det känns väl onödigt. Köper du inte det där?

och juste, glöm inte att ta med dig en adapter!!! PUSS

2009-08-14 @ 00:03:06
URL: http://josefinichicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0