5 dagar

Hej! Nu är det bara fem dagar kvar, om några timmar är det fyra dagar kvar, och tiden bara springer iväg. Försöker hitta en stund då jag ska packa men det går segt! Igår var jag hos emma på avskeds/överreaskningsmiddag för Jennifer vilket var väldigt trevligt. Hon gick verkligen på det, fan vad duktiga vi var tjejer! Tack fi alla fall för en supermysig kväll Emma, Linnea, Sofie, Anna, Josefin, Jennifer och Laura. Dock var det lite tråkigt att behöva säga hejdå till Jennan för 10 månader, hon åker ju imorgon! Men jag åker ju också snart, så :).

Nu sitter jag hos barnvakten och väntar på att få gå hem. När jag kommer hem ska jag börja städa och rensa mitt rum, måste verkligen göra det nu. Även fast jag kommer vara hemma vid typ elva. Men måste man så måste man! Tiden räcker inte till känns det som. Jag kommer åka från new york tidigt på morgonen så att jag är i San Diego klockan halv 12 på dagen, vilket är väldigt bra för då har vi hela dagen på oss. Dessutom kommer jag åka till min skola direkt och göra ett såkallat placement test för att se vart jag hamnar! Spännande, hoppas på senior såklart. 

Kommentarer
Postat av: <3

åk inte unge!! ;)

2009-08-13 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0