1 vecka kvar, i'm so lucky.

Jag är så lycklig. Jag bara längtar och nu är det endast en vecka kvar. Idag har det varit som gamla tider. Först jobbade jag, sen träffade jag Cornelia. Dock var det inte sista gången innan USA, för vi ska på fest tillsammans imorgon vilket ska bli riktigt roligt. Sen råkade vi stöta på Lina W från gamla klassen som jag inte har träffat på över ett år. Och sen kom Sandra, också från gamla klassen också från ingenstans. En riktig 9C reunion. Nästan allt av en slump! Förutom Cornelia då, vilket var planerat. Men det var riktigt roligt att träffa alla igen! Nu innan jag åker lixom. Hittils har jag bara behövt säga ett hejdå, vilket var till maria. Jobbigt blir det också imrogon då jag måste säga hejdå till Nikolina och Adela också. Men 10 månader går fort. Eller?

Idag fick jag också ett mejl från Explorius, där det stod att de hade gjort en "group" på facebook för alla som ska åka till New York softlanding i tre dagar innan vi kommer till värdfamiljerna. Så nu är det en grupp på facebook som jag är med i, jättekul att få prata med alla innan lixom. Gör en bara mer taggad.




Kommentarer
Postat av: thea

å så kul vi åker snart! jag åker också den 18:e, (: länka varandras bloggar?

2009-08-12 @ 12:20:55
URL: http://libe
Postat av: thea

å vi åker snart! jag åker också den 18.e, länka varandras blgogar? (:

2009-08-12 @ 12:25:02
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej gumman:D HERRE gud du åker ju jätte snart komker sakna dig.Emelie,Nina och jag funderar på att ha goodbyefika kan du på måndag puss<3//Emilia

2009-08-12 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0